grubyzwierz

razy

20-25.10.2007

Odra - okolice Zielonej Góry

W ciągu minionych dni udało mi się spędzić nad wodą dość sporo czasu. Najpierw w sobotę byłem z Jackiem (ksywa z Pogawędek Wędkarskich The_Animal) nad Odrą, oraz nad jez. Dąbie, w sobotę nad jez. Wojnowskim a w środę z Przemkiem i Jackiem ponownie nad Dąbiem.

Sobotnie łowy rozpoczęliśmy nad Odrą. Zanim przyjechał nad wodę Jacek, złowiłem szczupaka pod wymiar. Później przez długie godziny nie było brań, aż do późnego popołudnia, gdy znowu złowiłem szczupaczka. Jacek w tym czasie obławiał starorzecze w poszukiwaniu polujących na drobnicę szczupaczków. W przynętę co chwile biły mu małe okonki. Raz miał mocniejsze przytrzymanie jednak ryba nie dała się zaciąć.

Pod wieczór zdecydowaliśmy, że jedziemy nad Dąbie. Każdy z nas złowił po szczupaku.

Następnego dnia pojechałem z Jackiem na Wojnowo. Szukaliśmy w ciemno sandaczy, mieliśmy po kilka skubnięć z opadu, jednak nie były to brania do zacięcie. Krótko przed wyjazdem Jacek zaciął sporego szczupaka. Miał "na oko" ze 2,5-3 kg.

Kolejną wspólną wyprawę zorganizowaliśmy w środę nad jeziorem Dąbie. Jacek miał dwa brania - jednego szczupaka wyjął, Przemo również złowił jednego szczupłego, ja miałem tylko jedno branie. Szczupak dwukrotnie pudłował podczas ataku na przynętę. Moja w tym też wina, bo drugie uderzenie było dość wyraźne i do zacięcia. Jednak wybity ze skupienia po pierwszym ataku ryby nieco "zaspałem" drugi atak.

Kilka fotek z wypraw:

Top 100 o Wedkarstwie

Wedkarstwo

grubyzwierz

Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2006-2011 GrubyZwierz.com Projekt i wykonanie: GrubyZwierz

E-mail: waldek@grubyzwierz.com

Odsony: 14230 Unikalne:3396 Dzisiaj: 39 Online: 1Top: 28-02-2024 (100)