grubyzwierz

razy

10.03.2007

Kanał Odry - okolice Ciemnic

W sobotę postanowiliśmy z Przemkiem spenetrować zachwalany przez wszystkich kanał Odry koło Ciemnic. Po półgodzinnym błądzeniu w końcu zajechaliśmy na łowisko. Miejsce było bardzo ciekawe. Przemo jako znawca rzeki od razu zaczął sobie wyobrażać wielki potencjał główki po przeciwnym stronie kanału. Być może latem usiądziemy na niej z gruntówkami.

Naszym sobotnim celem były okonie. Zmontowaliśmy zestawy z trokiem i rozpoczęliśmy łowy. Po ok. 40 minutach zamiast twisterka założyłem maleńkiego woblerka. Przy 4-5 rzucie branie. Krótki hol i podbieram ładnego okonia. To chyba ikrzyca (wypchany brzuszek). Po zrobieniu kilkunastu fotek ryba wraca do wody. Łowimy dalej.

Okoń

Jednak mimo sporych chęci nie udaje nam się złowić kolejnego okonia. Chyba przyjechaliśmy na to łowisko w złym czasie... Nie poddajemy się jednak i postanawiamy pojechać na większy kanał. Po drodze jednak zakopujemy się w błocie :) Po mniej więcej godzinie udaje nam sie odkopać. Wracamy w to samo miejsce. Ja postanawiam dalej spinningować, Przemo natomiast zaczyna łowić na pickera i przepływankę.  Zanęca łowisko zanęta sklepową i kukurydzą. Po chwili ma branie. Na brzegu ląduje ukleja. Po chwili kolejne branie.. tym razem płotka! Ja na spinning nie mam dalej ani skubnięcia. Podczas kolejnego rzutu spinnem widzę kątem oka, że Przemo zaciął coś większego. Po chwili holu na brzegu ląduje krąp. Widać, że biała ryba nieźle żeruje. Szkoda tylko, że nie okonie...  Po chwili Przemo wyciąga kolejną ukleję. Patrzymy na zegarki - pora już wracać. Pakujemy sprzęt i śmigamy do domu. Na pewno jeszcze tu wrócimy!

STRONA GŁÓWNA => RELACJE Z WYPRAW

Menu prawe

POLECAMY

stat4u

Top 100 o Wedkarstwie

Wedkarstwo

grubyzwierz

Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2006-2011 GrubyZwierz.com Projekt i wykonanie: GrubyZwierz

E-mail: waldek@grubyzwierz.com

Odsony: 13834 Unikalne:3133 Dzisiaj: 30 Online: 1Top: 28-02-2024 (100)