grubyzwierz

razy

Wyprawy czerwiec - lipiec 2008

Jezioro XXX - Karpiowa zasiadka

Aby nieco "odpocząć" od Odry postanowiliśmy z chłopakami zorganizować karpiową zasiadkę. Przygotowaliśmy łowisko po czym prześliśmy do zanęcania. Do wody szła kukurydza, pellet i kulki proteinowe. Po 10 dniach nęcenia wybraliśmy się na pierwszą zasiadkę. Trwały akurat ME w piłce nożnej, wszystko obracało się więc wokół nich...

Około północy sygnalizator Jacola zaczął grać ulubioną dla karpiarza melodię... Po kilkunastu minutach holu na brzeg trafia karp. Rano robimy mu sesję fotograficzną, po czym Jacol go wypuszcza aby rósł dalej.

Kilka dni później jadę z Jacolem. Ziomkowi i Baniowi coś nie pasowało i musieli zrezygnować z zasiadki. Tym razem szczęście dopisało mi. Złowiłem karpia o wadze 10,5 kg. To moja największa złowiona ryba i zarazem pierwsza powyżej 10 kg. Wróciła oczywiście do wody.

W późniejszym czasie chłopaki jeszcze kilka razy zarzucali karpiówki. Jacol złowił karpia 9,5 kg a Ziomkowi karpicho niestety się wypięło.

Odra

Przygoda z karpiami była całkiem ciekawa, jednak siła przyciągania Odry szybko zaczęła na nas znowu działać. Jak odra to oczywiście spinning. Oto część fot z kilku wypraw.

Grubyzwierz

Top 100 o Wedkarstwie

Wedkarstwo

grubyzwierz

Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2006-2011 GrubyZwierz.com Projekt i wykonanie: GrubyZwierz

E-mail: waldek@grubyzwierz.com

Odsony: 14286 Unikalne:3443 Dzisiaj: 37 Online: 1Top: 28-02-2024 (100)