grubyzwierz

01-04.01.2009

ZAKOŃCZENIE SEZONU 2008 I ROZPOCZĘCIE SEZONU 2009

21.12.2008

Jesień w 2008 roku nie była dla nas zbytnio łaskawa. Zaliczyliśmy kilka wspólnych wyjazdów, jednak wyników zbytnio nie mieliśmy. Podsumowując sezon 2008 postanowiliśmy spotkać się na takiej skromnej wigilii. Przy śledziach, sałatkach, wódeczce i przy improwizowanej przez Adalina piosence "Śielawa i ja" omawialiśmy miniony rok, jednocześnie planując przyszły. Mieliśmy nawet wędkarską choinkę ! :)

01.01.2009

Zafascynowani pięknem łowienia pstrągów potokowych postanowiliśmy zaraz z początkiem sezonu nasze ulubione pstrągowe rzeki w poszukiwaniu kropków. Do ostatniej chwili nie było wiadomo, czy pojedziemy ww Nowy Rok czy w drugi dzień stycznia. Ostatecznie Banio i ja pojechaliśmy w Nowy Rok. Reszta ekipy, czyli Adalin, Animal i Ziomek postanowiła pojechać drugiego stycznia.

Z Zielonej Góry wyjechaliśmy ok. 10:00. Na szczęście Banio nie pije alkoholu, więc miałem szofera. Ja lekko jeszcze przytumaniony szampanowymi bombelkami nie zwracałem nawet uwagi na desperacką jazdę Bania. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że styl jazdy Bania działa na ludzki organizm jak litr napoju energetycznego ;)

Przez większość drogi zastanawialiśmy się, jak nasza rzeczka będzie wyglądać. Okazało się, że stan wody jest podobny do tego z lata, woda była tylko nieco mniej przejrzysta. Przez 4 godziny łowienia Banio złowił 2 pstrągi "trzydziestaki", w sumie jeden mu zwiał przy podbieraniu, ale walkę z nim nawiązał, więc można mu go zaliczyć.

Baniowy trzydziestak na rozpoczęcie sezonu

02.01.2009

Drugiego stycznia na łowy wyruszyli: Adalin, Animal, Banio, Grubyzwierz i Ziomek. Tego dnia pstrągi nas zupełnie "olały". Kropka - trzydziestaka zaliczył w sumie tylko Ziomek,

Czwartego stycznia nie pojechał z nami Adalin. W tym dniu pstrągów nie zabrakło. Brały jednak w większości dwudziestaki. Największego pstrąga złowił Animal (35cm) , Banio miał jednego 33 cm i dwudzistaka, Ziomek dwa dwudziestaki.

Już niedługo kolejna wyprawa! :)

STRONA GŁÓWNA => RELACJE Z WYPRAW

Menu prawe

7,78 kg

POLECAMY

stat4u

Top 100 o Wedkarstwie

Wedkarstwo

grubyzwierz

Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2006-2011 GrubyZwierz.com Projekt i wykonanie: GrubyZwierz

E-mail: waldek@grubyzwierz.com

Odsony: 9284 Unikalne:1979 Dzisiaj: 50 Online: 1Top: 28-02-2024 (100)